2010. március 15., hétfő

Díjat kaptam!!


Nagyon-nagyon örülök,hogy valakinek annyira tetszett a blogom,hogy még díjra is méltónak talált.És ez a valaki :revinizo!! http://www.revinizo.blogspot.com/

Köszönöm szépen!!!



A díjazásnak szabályai is vannak,mégpedig a következők:

1.Meg kell köszönnöm a díjat annak aki gondolt rám és küldte.

2.A logót ki kell tennem a blogomba.
3.Be kell linkelnem azt,akitől kaptam.
4.Írni kell magamról 7 dolgot.
5.Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blogtársamnak.
6.Be kell linkelnem őket.
7.Megjegyzést kell náluk hagynom,hogy tudjanak a díjazásról.



Az első két pont megvan,most jön a harmadik!:)
Szóval 7 dolog rólam.Hú ez olyan nehéz.Nem tudom más hogy van vele,de nekem magamról beszélni(írni) nem megy könnyen.

1.Ami első helyen áll az életemben az a 3 gyerekem.Igazából én gyerekkoromban úgy gondoltam nekem nem lesz gyerekem.Mikor 16 évesen szültem,azt mondtam soha többet .Most mégis itt roszalkodik 3!:)

2.Hobbijaim:az egyik legkedvesebb hobbim a scrap.A másik a sqash.A harmadik pedig az olvasás.

3.Pár hónapja költöztünk az alföldről a hegyek közé,és én remélem már örökre itt élhetek.Felmenni a hegytetőre és onnan nézni szerte szét.Nem tudom mit érzek ,de valami boldogság jár ilyenkor át.Ez elég hülyén hangzik!:)Nehéz megfogalmazni mit is érzek.A lényeg,hogy szeretek itt.

4.Szeretek sütni,főzni,enni.Vagyis enni csak szeretnék,hisz szinte állandóan fogyózom.Persze azért ha főz/főzne nekem valaki vagy étterembe visz/vinne,azt sose utasítom/utasítanám vissza!!

5.Ha minden igaz a nagyon közeli jövőben,sikerül itt az új helyen egy új(vagyis nekünk új) házat venni.Már nagyon-nagyon várom.Már tervezgetek milyen legyen.Teljes átalakítás lesz,szóval bújom már az otthon oldalakat.

6.Szeretek zenét hallgatni,és utálom a tv-t.Ha rajtam múlna nem is lenne tv-nk.Persze számítógép és internet az kell!:)

7.Nagy vágyam,hogy életemben még eljutok pár külföldi országba.A 33 évem alatt 1 bécsi napra hagytam el az országot.Remélem legalább egy összejön,és nem csak egy napra.

Végül csak összejött az a hét dolog!:)

Nincsenek megjegyzések: